Uw app

Het kan gebeuren dat uw app aangeeft dat uw installatie geen energie opwekt. Geen zorgen, dan is waarschijnlijk uw internet connectie weggevallen. Hoe kunt u dit probleem oplossen?

U bent niet gewisseld van provider en u heeft geen nieuw modem

In dit geval kan het zijn dat de communicatie tussen uw modem en de omvormer is weggevallen. Een reset van uw modem wil in dit geval vaak helpen. Dit doet u door het modem gedurende een minuut los te koppelen van de elektra. Wanneer u het modem weer aansluit zullen de verbindingen hersteld worden.

U heeft een nieuwe internetprovider of een nieuw modem ontvangen

In dat geval moet de verbinding opnieuw tot stand gebracht worden

SolaX omvormer
Het opnieuw instellen van de internetverbinding met de SolaX omvormer is eenvoudig te doen. Download hier de Solax stap voor stap handleiding

SolarEdge
Het opnieuw instellen van de internetverbinding voor een SolarEdge omvormer dient te worden gedaan door een expert. U kunt hier Zonconcept voor inschakelen.

Uw verbinding laten herstellen door Zonconcept

Het opnieuw instellen van de internet verbinding valt helaas niet onder de garantie. Indien u er voor kiest om de verbinding door ons te laten herstellen, dan brengen wij echter alleen de voorrijkosten a €60,00 in rekening.

Heeft u nog vragen?

Neemt u dan gerust even contact op met onze klantenservice.
U kunt onze klantenservice op werkdagen bereiken tussen 09:00 en 17:00 op 078-220 00 00