Opbrengstgarantie claimen

Als u de opbrengstgarantie wilt claimen betekend dit dat u de afgesproken opbrengst waarschijnlijk niet heeft gehaald. Dat is vervelend en moet worden uitgezocht!

We hebben wat informatie nodig

De opbrengst moet worden onderzocht. Dit doen we door een aantal bewijsstukken naast elkaar te leggen.

De stand van de omvormer
Een foto van de stand van uw (slimme) meter
De eindnota van uw energie leverancier

Wat zijn de vervolgstappen?

Door de genoemde gegevens per e-mail te verzenden aan
klantenservice@zonconcept.nl
start u het onderzoek.

Zonconcept berekent voor u hoeveel opbrengst u gemist heeft en koppelt de resultaten aan u terug.
Daarnaast gaan we, indien de verschillen erg groot zijn, op zoek naar een oplossing om de opbrengst in de toekomst te verbeteren.
Natuurlijk betalen wij de ontbrekende opbrengst netjes aan u uit.

Heeft u nog vragen?

Neemt u dan gerust even contact op met onze klantenservice.
U kunt onze klantenservice op werkdagen bereiken tussen 09:00 en 17:00 op 078-220 00 00